Xerox Forum – największe doroczne spotkanie branży komunikacji graficznej po raz pierwszy w Warszawie, połączone z premierowym wdrożeniem najnowszej maszyny Xerox Iridesse Production Press.

0
1482

Ponad 500 klientów i partnerów Xerox, zajmujących się drukiem produkcyjnym, wzięło udział w warszawskim spotkaniu Xerox Premier Partners Congress. Uczestnikom zaprezentowano najnowszego gracza na rynku, czyli maszynę Xerox IridesseTM Production Press. Była to także szansa na spotkanie z branżowymi ekspertami i dyskusje na temat rozwoju biznesu.

W dniach 21-24 maja 2018 roku, w Warszawie odbywał się Xerox Premier Partners Congress, największe wydarzenie w branży komunikacji graficznej (GC) Xerox w tym roku.

„Nasza branża się zmienia i to w wielu obszarach. Przechodzimy intensywnie okres cyfryzacji, wzrostu znaczenia inkjetu, możliwości kserograficznych czy działania w zgodzie z zasadą wartości dodanej – twierdzi Hubert Soviche, vice president of Graphic Communications for International Operations, Xerox. – Podczas naszego spotkania chcieliśmy pomóc partnerom i resellerom przygotować się do tych zmian i sprawić, że będą czerpać z nich zyski.”

Spotkanie zgromadziło łącznie ponad 500 klientów i partnerów Xerox z całego świata (w tym prawie 50 z Polski) i zostało połączone z dorocznym panelem Xerox Poland Elite Club oraz z premierą najnowszego urządzenia Iridesse. Jest to szybka, sześciostacyjna i jedyna cyfrowa maszyna, która łączy druk czterokolorowy z dwoma suchymi tuszami w odcieniach metalicznego złota i srebra oraz bezbarwnego w jednoprzebiegowej formie. Daje szansę na uzyskanie przewagi konkurencyjnej na trudnym rynku zdobień. Na zakup tego urządzenia, jako pierwsza w Europie, zdecydowała się polska firma Badge4U.

„Iridesse potrafi to, czego inne urządzenia nie potrafią. Ale najważniejsze jest to, co daje w ten sposób klientom – twierdzi Ragni Mehta, vice president, general manager, Cut Sheet Business, Xerox. – Stworzyliśmy maszynę, której zadaniem jest realizacja specjalnch efektów i cyfrowych uszlachetnień w rozsądnej cenie i w prostszy sposób. Dzięki temu nasi klienci mogą pozyskać nowych zleceniodawców i rozwijać się.”

Podczas spotkania uczestnicy wysłuchali prezentacji na temat ewolucji druku czy kierunków jego rozwoju. Oprócz tego mówiono o marketingowych aspektach prowadzenia działalności, planowaniu biznesowym czy inwestycjach.

„Zarówno biznes, jak i klienci szukają nowych sposobów na to, żeby wyróżnić się ze swoim produktem – dodaje Andrew Copley, president, Graphic Communications Solutions, Xerox. – Nasze portfolio druku produkcyjnego dostarcza kosztowo ekonomicznych, jakościowych i personalizowanych produktów, co przekłada się na generowanie zysków.”

Xerox Premier Partners Congress to część szerszej inicjatywy Xerox Forum, w ramach której odbywa się także spotkanie Graphic Communications Reseller Congress. To szansa na zdobycie nowej wiedzy, cennych wskazówek marketingowych i spotkanie z ekspertami z branży. Xerox Premier Partners Global Network jest źródłem innowacji, wiedzy w branży druku produkcyjnego. Działalność rozpoczęła w 2000 roku. Obecnie należy do niej 500 członków w 40 krajach.

Więcej informacji znajduje się pod linkiem:  http://www.xeroxdigitalhotspot.com.