Warsztaty dla autoryzowanych partnerów Avaya

0
134

W dniach 11-12 września 2018 r. odbędą się warsztaty typu hands-on dla partnerów firmy Avaya. Szkolenie zostało przygotowane z myślą o inżynierach sprzedaży ze znajomością środowiska Avaya Contact Center. Podczas dwudniowego spotkania inżynierowie firm partnerskich będą mogli poszerzać swoją wiedzę i rozwijać kompetencje w zakresie rozwiązania Avaya Oceana.

Avaya Oceana to otwarte oprogramowanie (bazujące na platformie Avaya Breeze), mające na celu zwiększenie zaangażowania klienta we wszystkich kanałach. Zapewnia kojarzenie klienta z konsultantem w oparciu o atrybuty, kompleksowe zarządzanie kontekstem, automatyczne wizualne przepływy pracy do analizy relacji z klientem, a także obsługę różnych kanałów głosowych i cyfrowych, takich jak czaty automatyczne i wspomagane, SMS, WWW, media społecznościowe, rozmowy telefoniczne, wideo czy wspólne przeglądanie stron WWW (co-browsing).

Zaprojektowane z myślą  o rozszerzalności — użytkownik może w łatwy sposób dodawać kolejne kanały, obszary robocze, analizy i przepływy pracy, co zapewnia niespotykaną dotąd elastyczność w dostosowywaniu rozwiązania do specyficznych potrzeb. Bezproblemowa współpraca z Avaya Aura CC Elite oraz systemami IVR, CRM i ERP. Maksymalne możliwości dostosowywania i zapewnienia zgodności operacyjnej z platformami innych dostawców. Zob. informacje dodatkowe.

Warsztaty odbędą się w warszawskim biurze firmy Avaya przy ulicy Iłżeckiej 26, budynek E.

Zapisy e-mailowo –TYSZKAM@avaya.com lub telefonicznie +48 22 577 38 50.