Tech Data Polska i Fujitsu odnawiają kontrakt dystrybucyjny

0
457
Mariusz Ziółkowski, Country Manager Tech Data Polska

Tech Data Polska, wiodący dystrybutor sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz specjalistycznych umiejętności na rodzimym rynku IT, i Fujitsu, dostawca najnowszych technologii i sprzętu w dziedzinie informatyki i komunikacji (ICT), oficjalnie poinformowały o odnowieniu kontraktu dystrybucyjnego. Dzięki temu posunięciu w i tak już bogatym portfolio Tech Data znalazły się znakomitej jakości rozwiązania dla biznesowego Klienta Końcowego oraz oferta do Centrum Przetwarzania Danych włączając systemy zintegrowane marki Fujitsu.

Współpraca pomiędzy Fujitsu oraz Tech Data na polskim rynku ma miejsce od kilku lat. W chwili obecnej została ona zacieśniona, a wspólna oferta znacznie rozbudowana, co znakomicie wpisuje się w strategię dynamicznego rozwoju obu firm. Partnerzy Handlowi lokalnego oddziału Tech Data mają teraz łatwy dostęp do bogatego portfolio najwyższej jakości, praktycznie bezawaryjnych produktów i rozwiązań Fujitsu, począwszy od desktopów i notebooków, a na zaawansowanych rozwiązaniach przeznaczonych do Data Center kończąc. Do ich dyspozycji jest teraz także działające całą dobę centrum serwisowe producenta.

Produkty Fujitsu wyróżniają się swoją jakością, innowacyjnością, niezawodnością. Są znakomicie sprofilowane, a jednocześnie odpowiadają potrzebom wielu segmentów rynku – od konsumenckiego, po Enterprise. Jesteśmy bardzo zadowoleni, iż pojawiają się one w naszym portfolio właśnie teraz i w tak szerokim zakresie, kiedy jako organizacja jesteśmy w stanie tą bardzo bogatę ofertę odpowiednio zaadresować – mówi Mariusz Ziółkowski, Country Manager Tech Data Polska. – Zacieśnienie współpracy z bardzo liczącym się producentem, jakim jest Fujitsu, potwierdza naszą rosnącą pozycję na rodzimym rynku w zakresie produktów i rozwiązań zarówno typu Endpoint, jak i Advanced. W naturalny sposób dywersyfikuje także portfolio Tech Data i otwiera kolejne możliwości dla naszych Partnerów Handlowych. Jako organizacja poddająca się transformacji wymuszonej przez potrzeby rynku, mając na uwadze postępujący proces cyfryzacji w Polsce, a także coraz większą obecność wyspecjalizowanych technologii w naszym codziennym życiu, jestem przekonany, iż współpraca z Fujitsu w krótkim czasie zaowocuje bardzo interesującymi projektami.”

Z uwagą obserwujemy zmiany zachodzące na rynku IT, w szczególności w obszarze rynku dystrybucyjnego. Podejście Tech Data do rynku doskonale wpisuje się w naszą wizję prowadzenia biznesu. Mam w główniej mierze na myśli budowanie sprzedaży w ramach wartości dodanej. Wierzę, że wykorzystanie naszego doświadczenia, głównie w obszarze broadline, pozwoli wzmacniać i rozbudowywać sprzedaż typu value added w zakresie Data Center. To kierunek, w którym Fujitsu podąża od pewnego czasu. Podkreślaliśmy to szczególnie w czasie warszawskiej edycji konferencji Fujitsu World Tour. Skupiamy się na promowaniu wybranych rozwiązań Data Center i dzięki współpracy z takim partnerem możemy je odpowiednio adresować do rynku. To oczywiście jeden z kilku obszarów portfolio Fujitsu – możemy pochwalić się także ciekawymi propozycjami w zakresie chmury prywatnej i hybrydowej, rozwiązań hyperkonwergentnych, systemach zintegrowanych do backupu czy archiwizacji danych.” – podkreśla Dariusz Kwieciński, Prezes Zarządu Fujitsu Polska i Dyrektor Zarządzający Fujitsu w regionie Europy Wschodniej.

Za rozwój sprzedaży produktów Fujitsu będzie w Tech Data odpowiadał zespół w składzie: