Serwer w trudnej sytuacji? Wortmann zapewni szybką pomoc!

0
152

Poważny pożar na produkcji… stał się bodźcem do stworzenia specjalnej usługi. Dzięki „Terra Emergency Service” Wortmann pomaga firmom w szybkim powrocie do pracy po pożarze lub włamaniu.

W 2014 roku producent komputerów osobistych Wortmann zdobył cenne doświadczenie, które mogło oznaczać koniec dla np. gorzej wyposażonej firmy. Poważny pożar uszkodził ogromną część zakładu produkcyjnego. Awaria zasilania sparaliżowała zarówno główny serwer, jak i dział IT.

Na szczęście obszary ważne dla codziennej działalności dystrybucyjnej pozostały nieuszkodzone. Ponadto producent posiadał w innych zakładach wystarczające moce produkcyjne, aby zlecać produkcję bieżacych zamowień bez zauważalnej różnicy dla klientów. Dane firmy były również bezpieczne, ponieważ były przechowywane w chmurze.

Po dwóch dniach wszystko znów działało bez zakłóceń. Na podstawie ówczesnych doświadczeń opracowano dziś nowy serwis, dzięki któremu Wortmann chce szybko i bez zbędnej biurokracji pomóc swoim klientom w nagłych wypadkach. Decydujące były pytania dealerów, jak szybko producent mógłby na przykład w takim przypadku stworzyć kopię zapasową dla klienta. Następnie, przy udziale różnych działów Wortmann, opracowano „Terra Emergency Service”. Nie jest to produkt, ale bezpłatny pakiet usług dla klientów korzystających z serwera Wortmann „Terra” z usługą „Terra on-site service”.

Ekspresowa dostawa dla serwera zastępczego

– Nowy serwer zostanie zbudowany i wysłany przez Wortmann  z centrali w Niemczech w ciągu 48 godzin, -gwarantuje Cyprian Torlicki, odpowiedzialny za rozwiązania serwerowe na Polskę.

W przypadku całkowitej awarii serwera spowodowanej kradzieżą lub siłą wyższą, np. pożarem, uderzeniem pioruna, powodzią, pomoc otrzymasz szybko i bez zbędnej biurokracji. Na przykład koordynator osobisty, jako wyłączna osoba kontaktowa, zapewnia bezpłatne udostępnienie identycznego serwera w ciągu 48 godzin i jego dostarczenie na terenie całego kraju bez dodatkowej dopłaty.

Dalsze usługi to bezpłatny transfer zarezerwowanej pozostałej usługi Terra-Service na urządzenie zastępcze, prawo do zwrotu w pełnej cenie w przypadku ponownego odnalezienia skradzionego urządzenia. W przypadku roszczeń z tytułu ubezpieczenia Wortmann odracza fakturowanie wszystkich nowych urządzeń na okres do sześciu miesięcy aż do momentu ich uregulowania. Dla klientów z „Terra Backup”, Wortmann natychmiast udostępnia dane kopii zapasowej jako maszynę wirtualną w centrum danych Terra, aż do momentu uruchomienia nowego urządzenia. Dane inwentaryzacyjne są również bezpłatnie instalowane na nowym urządzeniu.

– Wszystko to jest możliwe tylko wtedy, gdy sprzęt IT, serwis, logistyka, finansowanie i wiele więcej pochodzi z jednego źródła, – podkreśla Cyprian Torlicki. – Z serwerem innej firmy i kopią zapasową w zewnętrznej chmurze, to oczywiście nie działa.

Włożona praca przez Wortmann daje możliwość zrealizowania, mimo że na terenie całej Europy zainstalowano ponad 100 000 serwerów z obsługą na miejscu świetnego zabezpieczenia w nagłych wypadkach.

Producent zaprasza do kontaktu i chętnie przybliży szczegóły swojego rozwiązaniu. Osobą odpowiedzialną jest Cyprian Torlicki,  do którego można kierować maile z zapytaniami na adres cyprian_torlicki@wortmann.de.