Relacja: II edycja Konferencji Sieci Partnerskiej SaldeoSMART

0
184

Zmiany w procesie sprzedaży po wprowadzeniu dyrektywy RODO, dobre praktyki w obsłudze klienta czy przykłady najciekawszych wdrożeń – pod tymi hasłami przebiegała druga edycja konferencji Sieci Partnerskiej SaldeoSMART, skierowana do partnerów handlowych spółki. W trakcie wydarzenia uczestnicy zapoznali się także z nowymi funkcjami systemu oraz z planami rozwoju SaldeoSMART na najbliższy czas.

Firma BrainSHARE IT – producent oprogramowania SaldeoSMART służącego do odczytywania i obiegu dokumentów oraz komunikacji między biurami rachunkowymi i ich klientami – zorganizowała drugą edycję Konferencji Sieci Partnerskiej. Wydarzenie odbyło się 19-20 kwietnia w Łodzi, gromadząc przedstawicieli z ponad 50 zaproszonych firm partnerskich.

Nasza aplikacja integruje się z wieloma programami księgowymi, dlatego też konferencje zrzeszają przedstawicieli dystrybutorów różnych systemów dostępnych na rynku. Dzięki tak szerokiemu przekrojowi uczestników wymiana doświadczeń podczas paneli dyskusyjnych czy przerw networkingowych była bardzo owocna, zarówno dla naszych partnerów biznesowych, jak i dla nas jako producenta oprogramowania – tłumaczy Edyta Wojtas, wiceprezes zarządu i analityk biznesowy w BrainSHARE IT.

Wydarzenie rozpoczęło się posumowaniem 2017 roku w rozwoju aplikacji SaldeoSMART oraz omówieniem nowych funkcjonalności, o które już niebawem zostanie wzbogacona. Podczas konferencji uczestnicy zapoznali się również z prezentacjami case study przygotowanymi przez firmy partnerskie, takie jak Best-IT, Aidem Art, Make IT Mine czy CDN Partner we Wrocławiu.

RODO w czołówce najgorętszych tematów

Największe zainteresowanie wzbudził specjalny blok tematyczny poświecony unijnej dyrektywie RODO, a dokładnie zmianom w modelu sprzedaży i obsługi klienta w świetle zaostrzenia prawa o ochronie danych osobowych. Nie zabrakło również dyskusji na temat sugestii związanych z ułatwieniami w procesie wdrożeniowym, prezentacji technicznych odnoszących się do integracji systemów z wykorzystaniem MS SQL i API, ciekawych case study z wdrożeń aplikacji czy omówienia tych funkcji programu SaldeoSMART, które klienci cenią najbardziej.

Ponadto, uczestnicy zapoznali się z szeregiem dobrych praktyk w procesie obsługi klienta na etapie sprzedaży i późniejszej opieki posprzedażowej. Podczas prezentacji zachęcano ich również do wzięcia udziału w interaktywnej ankiecie, w której wskazywali na, ich zdaniem, najpotrzebniejsze funkcjonalności w aplikacji, konieczne do wdrożenia w najbliższym czasie .

W trakcie konferencji wręczono również wyróżnienia dla najlepszych partnerów sieci handlowej. W gronie liderów sprzedaży znalazły się firmy Make IT Mine, która drugi rok z rzędu uzyskała najlepsze wyniki oraz Aidem Art, IT Develop, AURA Technologies oraz Best-IT.

Konferencja była bardzo wartościowa pod kątem merytorycznym. Myślę, że dla każdego partnera handlowego jest to idealne miejsce do zapoznania się z technologiami skanowania dokumentów czy odczytywania danych z faktur – mówi Jarek Kłóska z Make IT Mine, zdobywcy tytułu Lidera Sprzedaży 2017 w Sieci Partnerskiej SaldeoSMART.

Pierwszy kontakt z rozwiązaniem SaldeoSMART miałam kilka lat temu na targach IT Future i od tego czasu mocno kibicuję tej aplikacji. Tegoroczna konferencja spełniła wszystkie moje oczekiwania zarówno pod kątem merytorycznym, jak i organizacyjnym. To była znakomita okazja do podsumowania wszystkich informacji technicznych, handlowych i tych związanych z funkcjami aplikacji. Najbardziej ucieszyły mnie oczywiście nakreślone nam plany rozwojowe, na których realizację czekam z niecierpliwością – podsumowuje Grażyna Sroczyńska, prezes zarządu AURA Technologies Sp. z o.o., jednej z firm wyróżnionych tytułem Lidera Sprzedaży 2017 w Sieci Partnerskiej SaldeoSMART.

Oficjalnym partnerem strategicznym konferencji była firma Skanowanie.pl.