Marek Bigaj – EVER

0
290
[sam id=8 codes='false']

Polskie marki

Łut szczęścia, wytrwałość, wiara w sukces, wiedza? Co jeszcze sprawiło, że są takie polskie marki, które są nie tylko rozpoznawalne, ale dodatkowo nie wszyscy wiedzą, że są …polskie.


Dużym wyzwaniem było przeskoczenie częstych porównań z dużymi, globalnymi markami konkurencyjnymi i wskazywania, że produkty EVER nie posiadają wszystkich funkcjonalnych rozwiązań konkurencji. Skutkowało to naszą wewnętrzną motywacją do ciągłego wyznaczania i realizowania coraz ambitniejszych celów – zarówno pod względem jakości wprowadzanych produktów, ich funkcjonalności, jak i narzędzi komunikacji oraz poziomu współpracy z partnerami. W zasadzie zostało nam to do dziś.

Jeśli chodzi o samo zarządzanie marką, kluczowe jest utrzymywanie wysokiej jakości produktów, które mimo wszystko są i zawsze będą podstawą każdego brandu. Istotne jest, aby zaciekawić rynek i odbiorców marki nowymi produktami, a w miarę możliwości wprowadzaniem nowych technologii, co napędza nie tylko własny brand, ale też całą branżę. W naszym przypadku dobrą decyzją okazało się postawienie na nieprzerwane inwestowanie w działania badawczo-rozwojowe oraz na aktywną współpracę z polskimi jednostkami naukowymi. Nie można też zapominać o firmie – w miarę rozwoju marki powiększa się ona o kolejnych pracowników i wyspecjalizowane działy. To również wymaga przemyślanych działań organizacyjnych, bez których sama marka jako „wizerunek na rynku” nie może osiągnąć sukcesu.