Marcin Ruciński dyrektorem sprzedaży w Tech Data Polska

0
476
[sam id=8 codes='false']

Marcin Ruciński od września b.r. pełni funkcję Dyrektora Sprzedaży w firmie Tech Data Polska. Poprzednio związany był z firmą ABC Data.

– Po latach pracy w jednej firmie przyszedł naturalny czas na zmianę. Przy dokonywaniu wyboru bardzo istotnym czynnikiem była możliwość poznania zasad pracy w międzynarodowej korporacji i nabycia nowych doświadczeń na tym polu – mówi Marcin Ruciński. 

Przed nowym dyrektorem stoi wiele wyzwań, takich jak zwiększenie efektywności sprzedaży, wzrost ilości aktywnych klientów jak i poziomu obsługi partnerów. Marcin Ruciński chce skupić się m.in. na rozwoju kanału SMB i Corporate, wzmocnić pozycję Tech Daty w kanale Retail & E-commerce oraz poprawić kontakt i relacje z partnerami. Obowiązki dyrektora sprzedaży to działania z pogranicza różnych obszarów firmy. Nowa postać w szeregach Tech Data to zapowiedź podniesienia jakości również w zakresie rozwoju nowych kanałów sprzedaży usług jaki i poszerzenia oferowanego asortymentu.