GRENKE: Tomasz Krzyżanowski awansuje

0
450

Zaczynał jako doradca ds. leasingu, szybko awansował do działu sprzedaży, by następnie zostać opiekunem kluczowych klientów. Tomasz Krzyżanowski objął stanowisko dyrektora ds. handlowych regionu Wielkopolska i Pomorze w międzynarodowym koncernie leasingowym GRENKE. Z firmą związany jest od trzech lat.

To właśnie doskonała znajomość marki oraz rynku leasingu przyczyniła się do tak szybkiego rozwoju kariery Krzyżanowskiego, który stanowisko dyrektora objął w wyniku wewnętrznej rekrutacji. – Na każdym etapie procesu sprzedaży zdobywałem nowe doświadczenie i nawiązywałem relacje z Klientami i Partnerami firmy – przyznaje Krzyżanowski. – Dzięki temu czuję się naprawdę dobrze przygotowany do realizacji wyzwań na nowym stanowisku.

Wcześniej Tomasz Krzyżanowski zajmował się obsługą klienta i ubezpieczeniami sprzętu i już tu wykorzystywał swoje kompetencje w sprzedaży oraz nawiązywaniu kontaktu z kontrahentami. Aby realizować zadania na nowym stanowisku przeprowadził się z Warszawy do Poznania i będzie odpowiadał za sprzedaż w pięciu regionach: Wielkopolsce, Kujawsko-Pomorskim, Zachodniopomorskim, Pomorskim i Lubuskim.

Zadanie jest bardzo ambitne, ale jestem pewny, że Tomasz doskonale sobie z nim poradzi – przyznaje Jakub Świętochowski, Dyrektor ds. handlowych Region Mazowiecki i Łódzki – Miałem przyjemność być przełożonym Tomasza w warszawskim oddziale GRENKE i z radością obserwuję przebieg jego ścieżki zawodowej w naszej firmie. Dla mnie szczególnie cenny jest fakt, że tak odpowiedzialne stanowisko objęła osoba, która już bardzo dobrze zna firmę i widzi w niej miejsce swojego dalszego rozwoju.  

Zespół GRENKE to sprawdzone grono ekspertów i specjalistów w obszarze leasingu nowych technologii, sprzętu IT i urządzeń biurowych. Ich ambicją jest nie tylko proponowanie najkorzystniejszych sposobów finansowania, ale również wspieranie rozwoju firm z sektora MŚP. Obejmując nowe stanowisko Krzyżanowski przyznał, że najbardziej zależy mu na tym, by zarazić entuzjazmem i chęcią pracy swój zespół. – Na naszym konkurencyjnym rynku niezwykle ważne jest budowanie dobrych i trwałych relacji z Klientami poprzez umożliwianie im ciągłego rozwoju. To naprawdę daje ogromną satysfakcję i chciałbym, aby każdy w moim zespole mógł czerpać z tego motywację do działania.