Podczas dorocznej gali, która odbyła się 15 marca, producent nagrodził zwycięzców Dell EMC Partner Awards 2018. Publikujemy listę nagrodzonych firm, pośród nich m.in: ABC Data, x-kom, Arrow ECS i ITPunkt oraz Tomasz Kaczorowski z firmy S&T. Gratulacje z naszej strony!
Partner Awards 2018 to czwarta edycja plebiscytu dla partnerów Dell EMC w Polsce. Nagrody przyznano w dwunastu kategoriach. Jury doceniło partnerów, którzy osiągnęli najlepsze efekty sprzedażowe dla danych grup produktowych i segmentów rynku, a także tych, którzy wykazali się innowacyjnymi akcjami marketingowymi oraz wysoką skutecznością działania.
Tym razem partnerzy mieli możliwość poznać pracowników Dell EMC z innej strony. Ponieważ gala miała charakter talk-show, pracownicy Dell EMC opowiadali nie tylko o swoich pasjach, ale również o doświadczeniach z życia, w którym niezmiennie pojawia się partnerstwo.
Podobnie jak rok temu, nagrody wręczono dwunastu partnerom, którzy wykazali się największym zaangażowaniem i skutecznością w sprzedaży produktów i rozwiązań Dell EMC.
Pełna lista laureatów:
- Client Solutions Distributor of the Year
ABC Data S.A. - Infrastructure Solutions Distributor of the Year
Arrow ECS Sp. z o.o. - Retailer of the Year
EURO-net Sp. z o.o - Channel Partner of the Year
ITPunkt Sp.z o.o. - Workforce Transformation Partner of the Year
Komputronik Biznes Sp. z o.o. - IT Transformation Partner of the Year
Atende S.A. - Services Partner of the Year
Integrated Solutions Sp. z o.o. - Acquisition Business – Partner of the Year
One System Sp. z o.o. - Fastest Growing Partner of the Year
Advanced Business Systems Sp. z o.o. - Personal Achievement Award
Tomasz Kaczorowski S&T Poland Sp. z o.o. - Dell EMC B2C Brand Ambassador
x-kom Sp. z o.o. - Dell EMC B2B Brand Ambassador
S4E S.A.
Gospodarzami uroczystości byli przedstawiciele Dell EMC w Polsce: Dariusz Piotrowski, Vicepresident and General Manager Poland oraz Marcin Morawski, Country Marketing Manager Poland.
Jak Dell EMC wypada w rankingu zarządzania kanałem? Zobacz ten materiał.
Raport Canalys: Którzy producenci kiepsko zarządzają kanałem w EMEA?