Agnieszka Dudek awansuje w T‑Mobile Polska

0
169

Z dniem 1 stycznia w T‑Mobile Polska powstanie nowy Departament Customer Expierience. Jest to jeden z kluczowych obszarów obranej w 2017 strategii, który dalej będzie rozwijany w kolejnych latach.

Stanowisko Dyrektora Departamentu Customer Expierience obejmie Agnieszka Dudek, która od października br. kierowała działem CEX w T‑Mobile Polska. Agnieszka przez ostatnie lata zajmowała się zarządzaniem najważniejszymi projektami prowadzonymi w spółce.

Nieustannie pracujemy nad dostarczaniem naszym klientom najlepszych doświadczeń. Koncentrujemy się na całej podróży klienta w T‑Mobile aby jego kontakt z firmą był na najwyższym możliwym poziomie, a obsługa klienta wyróżniała się na polskim rynku. Stąd wzmocnienie roli Agnieszki oraz obszaru CEX w organizacji, które, jak wierzę, pomoże nam zrealizować założone cele – komentuje Frederic Perron, członek zarządu, Dyrektor ds. Rynku Prywatnego.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here