11.04: Relacja z Fujitsu World Tour 2017

0
89

Hasłem przewodnim tegorocznej konferencji było “Human Centric Innovation: Digital Co-Creation”. Termin „Co-creation”, czyli współtworzenie,  znakomicie wpisuje się w partnerskie podejście Fujitsu do biznesu. W cyfrowym świecie staje się to warunkiem koniecznym: łączenie wcześniej niepowiązanych obszarów wiedzy w celu realizowania innowacji i tworzenia wartości. Partnerem konferencji była firma Intel.

W świecie transformacji cyfrowej, organizacje muszą szybko się uczyć, błyskawicznie działać i elastycznie zmieniać swoją skalę. Nikt nie dokona tego w pojedynkę. Konieczne jest posiadanie odpowiedniego partnera technologicznego, który potrafi odpowiedzieć na nowe wyzwania. Wymaga to połączenia wiedzy technologicznej ze znajomością biznesu organizacji i wymogów rynku. Przez wiele lat współpracowaliśmy z wieloma firmami nad szybkim udoskonalaniem procesów biznesowych, tworzeniem nowych produktów i usług, dostarczaniem szerokiego spektrum rozwiązań IT, oferując najlepsze warunki partnerstwa.

Fujitsu World Tour to największe roadshow tego typu, na 6 kontynentach gości ponad 14 tys. ekspertów.